Voor leveranciers
Heb je een vraag, opmerking? Aarzel niet en neem contact op. Wij helpen je graag!
Klantenservice
Bij onze klantenservice kun je terecht met al jouw algemene vragen over De Trans. Je kunt ons bellen op werkdagen van 8.30-16.30 uur.
| Bezoekadres | Postadres |
|---|---|
| Stroetenweg 15 9449PD Nooitgedacht | Postbus 8 9450 AA Rolde |
Facturen
SSC Finance van Espria verwerkt facturen voor De Trans. Op de website van Espria vind je meer informatie over hoe je facturen het beste kunt aanleveren, inclusief details over e-facturatie.
Heb je vragen over de betaling van jouw factuur? Neem dan contact op met het P2P team door te mailen naar P2P@espria.nl.
Ontbrekende informatie
Facturen waarop informatie ontbreekt of onjuist is, kunnen niet in behandeling worden genomen en worden geretourneerd. Zodra wij jouw nieuwe factuur met de gevraagde gegevens ontvangen, wordt deze alsnog in behandeling genomen. Volgens wet- en regelgeving ontstaat bij een nieuwe factuur een nieuwe factuurdatum en wordt de standaard betaaltermijn bepaald op 30 dagen na deze nieuwe factuurdatum.